Onlangs iets besteld? Je vindt de laatste status updates in je account.

Mijn account

Bestellen en bezorgen

Wat leuk dat u een bestelling hebt geplaatst! Wanneer deze verstuurd is krijgt u een e-mail met daarin Track&Trace gegevens van PostNL. Hiermee kunt u uw pakket volgen.

Daarnaast kunt u de track&trace code ook terugvinden in ‘Mijn account’. Volg onderstaande stappen om de status na te gaan.

  1. Log in op uw account op Wegwerphanddoeken.nl
  2. Kies in het linkermenu voor de optie Mijn aankopen.
  3. Klik op uw bestelling.
  4. Klik op de knop: Track & trace.

Mocht de status niet duidelijk zijn of heb je toch nog vragen. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan voor u klaar!

Wat vervelend voor u! Wij bespreken graag de mogelijkheden met u. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. Dan komen we samen tot een goede oplossing.

Dit is niet de bedoeling. Het kan zijn dat uw bestelling uit meerderde pakketten bestaat. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken we met u of er iets is misgegaan of dat er nog een pakket onderweg is.

Als u een bestelling plaatst voor 23:00 dan wordt de bestelling doorgaans de volgende werkdag geleverd. Mits de bestelling in het weekend wordt geplaatst dan zal deze op Maandag worden verwerkt. Binnen Nederland worden alle bestellingen doorgaans de volgende werkdag geleverd. In België is de levertijd 1-3 werkdagen.
Dit is zeker mogelijk! Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u kiezen om een ander bezorgadres in te vullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.
Heeft u per e-mail al Track & Trace-informatie van ons ontvangen? Daarmee kunt u  zien waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij de buren is afgegeven of naar een PostNL punt is gebracht. Heeft u hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij u meteen verder.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn. We kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. Het is wel mogelijk om in de app van PostNL een wijziging aan te brengen, u kunt uw pakket dan laten afleveren bij een PostNL-locatie. Dit is mogelijk zodra de order is verstuurd en u een Track&Trace code heeft ontvangen van PostNL. Hiervoor moet het e-mailadres van de bestelling echter wel gelijk zijn aan het e-mailadres in de PostNL app. De PostNL app werkt alleen in Nederland. Mocht u hier vragen over hebben kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.
Om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn! Het is dus slechts kort mogelijk om uw bestelling te annuleren. Als u uw bestelling minder dan een kwartier geleden heeft geplaatst, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij graag of we uw bestelling nog kunnen annuleren.

Wij helpen u graag bij het plaatsen van een bestelling.

  1. Zoek op Wegwergphanddoeken.nl het artikel dat u wilt bestellen.
  2. Selecteer de hoeveelheid die u wilt bestellen van het artikel.
  3. Klik op de In winkelmand knop
  4. Klik rechtsbovenin het scherm op het winkeltas icoontje.
  5. Heeft u een kortingscode? Vul deze in onderaan de winkelwagen in het veld Kortingscode invoeren. Let op: Voer de code exact in zoals opgegeven. Let op hoofdletters en spaties.
  6. Klik onderaan de pagina op Bestellen.
  7. Heeft u een account? Log dan in, anders kunt u kiezen om een account aan te maken of af te rekenen als gast.
  8. Voer de benodigde gegevens in voor uw bestelling.
  9. Kies een betaalmethode en voltooi gemakkelijk de betaling.
  10. Uw bestelling is geplaatst! Wij sturen u per e-mail een bevestiging en gaan meteen aan de slag met uw pakket.
Wij bezorgen in Nederland en België. Betalen kan tevens met Nederlandse en Belgische bankrekeningen. Wij accepteren creditcards vanuit alle landen.
Indien u een terugkerende klant bent kunnen wij op aanvraag een bestelling op factuur faciliteren. Bent u een nieuwe klant dan doen wij dit uitsluitend niet.
Dank u wel voor uw bestelling! Wij sturen u binnen een half uur een bevestiging van uw bestelling. Heeft u deze nog niet? Kan het zijn dat onze bevestiging in uw ongewenste mail of spam-map is gekomen? U kunt de status van uw bestelling ook terugvinden in Mijn Account op Wegwerphanddoeken.nl Kunt u hem niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij u meteen verder.
Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in uw bestelling. Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in ons magazijn! Mits u het bezorgadres wilt wijzigen of het bij een PostNL punt wilt laten bezorgen dan kan dit wel via de PostNL app. Dit kan echter pas zodra het artikel is aangenomen door PostNL en u hier per e-mail bericht van hebt ontvangen. Heeft u de bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij kijken graag of wij uw bestelling nog kunnen annuleren.